The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Na našich webových stránkach používame rôzne nástroje, aby sme Vám ponúkli optimálne zobrazenie webovej stránky. Ak sa chcete dozvedieť viac, prečítajte si Informácie o spracúvaní osobných údajov.
Na našich webových stránkach používame rôzne nástroje, aby sme Vám ponúkli optimálne zobrazenie webovej stránky. Vaše údaje (napr. cookies, IP adresa, príp. iné online identifikátory) spracúvame a ukladáme na účely bližšie popísané v Informácii o spracúvaní osobných údajov cookies.
Nevyhnutné
Meno
Popis
Lifetime
CART
The association with your shopping cart.
1 Rok
CATEGORY_INFO
Allows pages to be displayed more quickly.
1 Rok
COMPARE
The items that you have in the Compare Products list.
1 Rok
CUSTOMER
An encrypted version of your customer id.
1 Rok
CUSTOMER_AUTH
An indicator if you are signed into the store.
1 Rok
CUSTOMER_INFO
An encrypted version of the customer group you belong to.
1 Rok
Marketingové
Meno
Popis
Lifetime
CUSTOMER_SEGMENT_IDS
Stores your Customer Segment ID
1 Rok
EXTERNAL_NO_CACHE
A flag that, indicates whether caching is on or off.
1 Rok
FRONTEND
Your session ID on the server.
1 Rok
GUEST-VIEW
Allows guests to edit their orders.
1 Rok
LAST_CATEGORY
The last category you visited.
1 Rok
LAST_PRODUCT
The last product you looked at.
1 Rok
NEWMESSAGE
Indicates whether a new message has been received.
1 Rok
NO_CACHE
Indicates whether it is allowed to use cache.
1 Rok
PERSISTENT_SHOPPING_CART
A link to information about your cart and viewing history if you have asked the site.
Predstavte si, že prevádzkujete e-shop v silne konkurenčnom prostredí. Niektoré e-shopy rastú a získavajú lojálnych zákazníkov, zatiaľ čo iné len prežívajú alebo dokonca zanikajú. Čo rozhoduje o úspechu? A aké stratégie skutočne fungujú?
Koľkokrát ste si už povedali: „Čo robia úspešné e-shopy inak?“ Pravda je, že nejde len o ponúkaný sortiment alebo marketingový rozpočet. Dôležité je správne strategické rozhodnutie, ako napríklad výber špecifického segmentu, automatizácia procesov či budovanie dôvery cez osobný branding.
Značky dnes padajú ako domino. Nestačí byť pekný na Instagrame, nestačí ani zľava. Nestačí len kričať do sveta, že ste „iný". Ak chcete prežiť vo svete, kde si zákazník denne vyberá spomedzi stoviek značiek a a umelá inteligencia posúva hranice aj očakávania zákazníkov, potrebujete viac – potrebujete hodnoty, ktoré majú hĺbku. Značka, ktorá prežije, musí mať pevné korene. A tie sa nedajú kúpiť ani skopírovať. Vyrastajú z autenticity, účinnosti a záväzku k zodpovednosti. Práve tie vytvárajú dôveru, ktorá pretrvá aj v čase, keď okolo vás padnú tí, ktorí stavili len na výpredaje a trendy.
Starostlivosť o kučeravé vlasy môže byť pre mnohé ženy výzvou, najmä pokiaľ ide o výber správnych produktov. Kučeravé vlasy sú prirodzene náchylnejšie na suchosť a lámanie, a preto si vyžadujú špecifickú starostlivosť a prístup. Mnohé ženy však po sérii neúspešných pokusov so stylingom často rezignujú a siahajú po žehličke, ktorá im poskytuje rýchle, ale krátkodobé riešenie. Ak sa v tom spoznávate, nie ste sama. Každodenná starostlivosť o kučeravé vlasy nemusí byť náročná ani stresujúca. Máme pre vás skvelé riešenie, ktoré už pomohlo stovkám žien na Slovensku dosiahnuť krásne, definované a zdravé kučery. Stačí poznať správne produkty a metódy starostlivosti o tento jedinečný typ vlasov.
S Miškou sme začali spolupracovať pred približne pol rokom a už krátko na to nás oslovila s prosbou o radu. Jej dcéra totiž bojovala s lupinami a citlivou pokožkou hlavy. Na naše odporúčanie vyskúšala tri rôzne šampóny, aby zistila, ktoré jej najviac pomôžu. Teraz sa Miška rozhodla podeliť o skúsenosti svojej dcéry a výsledky testovania. Ktoré šampóny si získali jej dôveru a ako sa stav pokožky hlavy zlepšil? Prečítajte si jej osobnú recenziu a zistite viac.
Vizuálny obsah je dnes neoddeliteľnou súčasťou marketingu, sociálnych sietí a brandingu. Ak nemáte prístup k profesionálnym nástrojom ako Adobe Photoshop či Illustrator, stále existujú kvalitné bezplatné alternatívy, ktoré ponúkajú široké možnosti tvorby grafiky. Tu sú štyri najlepšie programy, ktoré vám umožnia vytvárať profesionálne vizuály bez nutnosti investovať do drahého softvéru.
Predstavte si, že si chcete kúpiť nový produkt, napríklad pleťový krém. Na internete nájdete desiatky možností. Ako si vyberiete ten správny? Budete dôverovať popisu výrobcu, alebo si radšej prečítate, čo o produkte hovoria ostatní? Presne tu prichádza na scénu princíp sociálneho dôkazu.
Chladné a sychravé počasie ovplyvňuje nielen našu náladu, ale aj pokožku, ktorá pri nesprávnej starostlivosti trpí. Často býva vysušená, začervenaná a svrbivá. Týmto problémom sa však dá jednoducho vyhnúť. Stačí, ak siahnete po kvalitnej prírodnej kozmetike a budete sa držať niekoľkých pravidiel, ktoré sme pre vás spísali nižšie.
V e-commerce prostredí sa často stretávam s tým, že zákazníci váhajú, keď majú urobiť konečné rozhodnutie o nákupe. Hoci sa zdá, že sú pripravení kúpiť, mnohí z nich nákup odložia alebo ho nedokončia. Tento fenomén je bežne spojený s psychologickým javom známym ako efekt odloženého uspokojenia alebo v angličtine i delayed gratification. Zákazníci sa niekedy rozhodnú vyhnúť okamžitému impulzu a radšej si počkajú, kým budú mať viac času, lepšiu finančnú situáciu alebo väčšiu istotu. Ako ecommerce manažér pre HENIMA a Annemarie Börlind, som sa musel naučiť, ako tento efekt minimalizovať a motivovať zákazníkov konať rýchlo. V tomto článku sa podelím o svoje skúsenosti a stratégiu, ako vytvoriť pocit naliehavosti v e-shope a podporiť rýchlejšie rozhodnutia o nákupe.
Zľavy sú v marketingu silným nástrojom, ktorý dokáže podporiť predaje a prilákať nových zákazníkov. Ak sa však stanú centrom marketingovej komunikácie, môžu oslabiť hodnotu značky a narušiť jej premiový imidž. Skutočné posilňovanie hodnoty značky nevyplýva zo zliav, ale z vytvárania konzistentného obsahu, ktorý reflektuje kvalitu, inovácie a unikátny príbeh značky. Ako teda efektívne komunikovať marketingové aktivity tak, aby podporili imidž, ale nezmenili značku na "zľavovú"?
Viete si predstaviť, že by ste si celý deň neumyli ruky? Nerobte to ani svojej pleti. Čistenie pleti je dôležitejšie, ako si myslíte. Každý deň je vystavená množstvu nečistôt, ako sú prach, smog či zvyšky make-upu, ktoré upchávajú póry a spôsobujú vznik akné a vrások. Správna starostlivosť pomáha predchádzať týmto problémom a pripraví vašu pleť na výživu.